1. Czarna Żmija
2. Allo Allo
3. Cienka Niebieska Linia
4. Święty
5. Latający Cyrk Month Phytona
6. Mr.Bean
7. Hotel Zaciesze
8. Co Ludzie Powiedzą
9. Benny Hill
10.Pan wzywał, Milordzie?
1. Czarna Żmija
2. Cienka Niebieska Linia
3. Święty
4. Allo Allo
5. Mr.Bean
6. Hotel Zaciesze
7. Moja Rodzinka
8. Co Ludzie Powiedzą ?
9. Pan Wzywał, Milordzie?
10.Technicy-Magicy
1. Latający Cyrk Monty Pythona
2. Hotel Zacisze
3. Allo Allo
4. Mała Brytania
5. Mr. Bean
6. Benny Hill
7. Cienka Niebieska Linia
8. Czarna Żmija
9. Święty
10. Co Ludzie Powiedzą
1. Mr.Bean
2. Cienka Niebieska Linia
3. Co Ludzie Powiedzą
4. Moja Rodzinka
5. Hotel Zacisze
6. 'Allo 'Allo!
7. Technicy-magicy
8. Skins
9. Sekretny dziennik call girl
10.Biuro
1. Czarna Żmija
2. Latający Cyrk Monty Pythona
3. Hotel Zacisze
4. Not the nine o'clock news
5. A Bit of Fry and Laurie
6. Pan wzywał, Milordzie?
7. Cienka Niebieska Linia
8. Moja Rodzinka
9. Jak wkurzać ludzi
10. i oczywiscie, Święty
Moje top 8 najlepszych seriali produkcji brytyjskiej to:
1. Benny Hill
2. Jaś Fasola
3. Latający Cyrk Monthy Pythona
4. Mała Brytania
5. Cienka Niebieska Linia
6. Czarna Żmija
7. Co ludzie powiedzą?
8. Allo Allo
1. Allo, Allo
2. Cienka Niebieska Linia
3. Święty
4. Mr.Bean
5. Benny Hill
no co jak co ale na Allo, allo to się wychowałem. Z mocną dawką humoru z najwyższej półki + Oficer Crabtree który zawsze w drzwiach kawiarni mówił nieśmiertelne: "dziń dybry":)
1. Absolutnie fantastyczne
2. Co ludzie powiedzą? (Powolniak!)
3. Mistresses
4. Jaś Fasola
5. Cienka niebieska linia
6. Allo Allo
7. Moja Rodzinka
8. Sekretny dziennik call-girl
9. Morderstwa w Midsomer
10. Hotel Zacisze
'Allo 'Allo! [1982-1992]
Pan wzywał, Milordzie? [1988-1993]
Absolutnie Fantastyczne [1992-2005]
Co Ludzie Powiedzą? [1990-1995]
Randall I Duch Hopkirka [1969-1971]
Jak Nie Być Sobą [2008-2010]
Technicy-Magicy [2006-2010]
Ojciec Ted [1995-1998]
Miranda [2009-2012]
The Catherine Tate Show [2004]
Hotel Zacisze [1975-1979]
Mała Brytania [2003-2006]
Liga Dżentelmenów [1999-2002]
Najgorszy Tydzień Mojego Życia [2004-2006]
1.Czarna Żmija
2.Black Books
3.Absolutnie Fantastycznie
4.Latający Cyrk Monthy Pythona
5.The Fast Show
6.Ojciec Ted
7.Technicy-Magicy
8.Radall i duch Hopkirka
9.Mała Brytania
10.Hotel Zacisze
:D
Absolutely Fabulous
French and Saunders
Are You Being Served?
Keeping up Appearances
Mr Bean
One Foot in the Grave
My Family
Jeeves and Wooster
The Catherine Tate Show
'Allo! 'Allo!
A Bit of Fry and Laurie
The League of Gentlemen
Wild West
i wiele, wiele innych